Apie mus

Kodėl darbdavio rinkodara?

Darbdavio prekės ženklas, perfrazuojant rinkodaros ekspertą M. Neumeier, yra vidinis jausmas apie organizaciją kaip darbdavį. 

Šis vidinis jausmas yra formuojamas kuriant darbdavio prekės ženklą (angl. employer brand): unikalų darbdavio vertės pasiūlymą (EVP), su darbdaviu susijusias asociacijas, įvaizdį bei reputaciją.

Tačiau darbdavio prekės ženklo kūrimas (angl. employer branding) – tik dalis darbo, kuriuo „supakuojamas” siektinas vidinis jausmas apie darbdavį. 

Norint iš tiesų būti patraukliu darbdaviu, ne ką mažiau svarbu yra sukurti ne tik norimą „pakuotę”, bet ir patį produktą, t.y.: visą darbuotojų patirtį organizacijoje. 

Be to, kaip kurdami klientams skirtus prekių ženklus pasitelkiame ne tik strateginius prekės ženklo vystymo (angl. branding), bet ir rinkodaros (angl. marketing) veiksmus, taip ir darbdavio prekės ženklo atveju, norėdami efektyviai pritraukti bei išlaikyti darbuotojus, turime ne tik kurti patrauklų prekės ženklą, bet ir efektyviai jį „parduoti“ naudojant įvairias rinkodaros taktikas, tokias kaip socialinių medijų, skaitmeninę bei turinio rinkodarą, ryšius su visuomene.

Dėl šios priežasties teikiame darbdavio rinkodaros (angl. employer marketing) paslaugas, kurios apima daugiau nei tik darbdavio prekės ženklo vystymą (angl. employer branding).

Teikdami paslaugas vadovaujamės klasikiniu rinkodaros 7P modeliu, kurio elementai yra produktas (angl. product), kaina (angl. price), vieta (angl. place), rėmimas (angl. promotion), žmonės (angl. people), procesas (angl. process) ir fizinis įrodymas (angl. physical evidence).

Darbdavio rinkodaroje šie elementai transformuojami, tačiau rinkodaros esmė lieka ta pati: pati organizacija, kaip darbdavys, tampa produktu, kuris kandidatams ir esamiems darbuotojams parduodamas siūlant unikalų darbdavio vertės pasiūlymą (EVP). Darbdavio rinkodaroje vietos (angl. place) elementas tampa mažiau svarbus nei kanalai, kurie naudojami informacijos apsikeitimui tarp organizacijos ir kandidatų bei darbuotojų, ir komunikacijos turinys, kuris yra klasikinės rinkodaros rėmimo(angl. promotion) atitikmuo. Kaip ir prekės rinkodaros atveju, procesai yra svarbūs sėkmingai veiklai, tačiau darbdavio rinkodaroje akcentuojami procesai, susiję su kandidatų bei darbuotojų patirtimi, o fiziniu įrodymu tampa simboliai, išskiriantys vienos organizacijos darbuotojus iš kitų.

Mūsų pažadas

Bendradarbiavimas. Strategijas kuriame kartu su organizacija, nes tikime, kad darbuotojų sukurta strategija bus gyva, o ją sukūrę darbuotojai pilnai įsitrauks į jos įgyvendinimą.

Mokslinis pagrindas. Mokslinėje veikloje įgytas žinias pasitelkiame tiek atliekant išorinius bei vidinius tyrimus, tiek naudojant akademinėje bendruomenėje pripažintus įrankius bei metodus. 

Strateginis požiūris. Vadovaujamės filosofija, kad darbdavio rinkodaros strategija turi būti paremta bendra įmonės strategija. Šis suderinimas užtikrina, kad darbdavio rinkodaros pastangos ne tik didins jo patrauklumą darbuotojų akyse, bet ir atitiks organizacijos misiją, viziją, kultūrą ir ilgalaikius tikslus.

Efektyvumas. Didelį dėmesį skiriame efektyvumui: siekiame, kad darbdavio vertės pasiūlymas ne tik būtų patrauklus tiksliniams kandidatams, bet ir efektyvus įmonei, o darbdavio komunikacija siektų aiškių tikslų.  

Rinkodaros ir personalo ekspertiškumas. Teikdami paslaugas apjungiame tiek rinkodaros bei komunikacijos, tiek žmogiškųjų išteklių valdymo žinias bei praktinę patirtį.